Скачать семинары по ОБЖ
словарь
Введите слово для поиска :
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів ОБЖ та основ здоров’я за 2009/2010 н.р та пріоритетні напрямки роботи МО на 2010/2011н.р
Оновлення освіти сьогодні вимагає від педагогів знання тенденцій інноваційних змін в системі сучасної освіти, розуміння сутності педагогічної технології; знання інтерактивних форм і методів навчання, уміння аналізувати та оцінювати свій індивідуальний стиль, а також особливості та ефективність застосовуваних педагогічних технологій та власної педагогічної діяльності в цілому. Тому робота МО була спрямована на підвищення професійної майстерності педагогів.
Протягом 2009/2010 н.р методичне об’єднання вчителів Основ безпеки життєдіяльності та Основ здоров’я району працювало над реалізацією проблемної теми “Формування в учнів свідомої мотивації здорового способу життя, збереження власного здоров’я та активної соціальної позиції”.
Структура методичної роботи в районі складається з:
-    методичного об’єднання;
-    семінару – практикуму;
-    творчої групи та консультаційного пункту
 Вчителі району систематично формують в учнів навички ведення здорового способу життя, свідомого ставлення до власного здоров’я, безпечного користування предметами та речами. Активно впроваджують у свою роботу нову навчально – методичну літературу, постійно поповнюють шкільні кабінети і куточки ОБЖ  та Основ здоров’я роздатковим та дидактичним матеріалом. Використовують інтерактивні форми роботи на уроці, зокрема при роботі в групах, навчають виділяти головний та актуальний для нашої місцевості матеріал. Більшість вчителів використовують різноманітні форми та методи організації навчальної діяльності, що дозволяють розкрити суб’єктивний досвід учням, створюють атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі класу, стимулюють до  застосування різних способів виконання завдань без страху помилитися чи дати неправильну відповідь. Широко використовують у процесі уроку дидактичний матеріал, що дозволяє учню вибрати найбільш для нього значущий вид та форму навчального змісту. Кожен вчитель застосовує розв’язок ситуаційних задач та ігрових ситуацій, які дозволяють учню проявити ініціативу та самостійність. Більшість вчителів району мають чималий власний методичний доробок, знаходяться у постійному творчому пошуку.
З метою реалізації поставлених завдань проводилася наступна організаційно-методична робота. З метою формування компетентності педагогів у питаннях здоров'я та здоров'язберігаючих технологій, а також для узагальнення та систематизації досвіду роботи  була організована робота ПДС „Формування культури здорового способу життя”  та
творчої групи «Інноваційні методи викладання  Основ здоров'я»              кер. творчої групи Петренко Т.В.ДЗОШ №19.
У жовтні були проведенні читання  Конельська І.М.«Дієва модель  валеологічної компетентності сучасного вчителя з Основ здоров'я». Журавльова Наталія Алексіївна ДЗОШ №117, Машнікова Віра Павлівна.
На протязі всого навчального року проводилась робота у консультаційному пункті, в якому брали участь вчителі району та викладачи Навчально-методичного центру з ЦЗ та БЖД.
Протягом 2009/2010 н.р активну участь у роботі МО брали участь такі педагоги: Пекарська Валерія Петрівна ДЗОШ №43, Фокіна О.М. ДЗОШ №59, Журавльова Наталія Алексіївна ДЗОШ №117, Машнікова Віра Павлівна ДСГШ №65, Рожкова Світлана Борисівна ДЗОШ №58, Калакайло Яна Корнеліївна. ДЗОШ №102, Петренко Т.В.ДЗОШ №19, Тринченкова О.М. Гімн №70. Названі вчителі   ділилися досвідом своєї роботи, готуючи доповіді чи відкриті уроки.
Розвиток життєвих навичок визнано у світі найефективнішим «інструментом» формування здорової, успішної і просоціальної особистості. Розвиток життєвих навичок також сприяє формуванню якостей особистості, які відповідають загальнолюдським цінностям: дружелюбність, оптимізм, миролюбність, толерантність, милосердя, великодушність, довіра, гідність, самоконтроль, упевненість, незалежність, впливовість.
Саме соціально-психологічні компетентності є головним результатом навчання з предмету Основи здоров’я та Основи безпеки життєдіяльності.

Пріоритетні завдання МО на наступний навчальний рік

Для визначення проблем і завдань на наступний навчальний рік була проведена діагностика ускладнень, запитів вчителів, що сприяло оптимального вибору форм підвищення їх кваліфікації.
У наступному навчальному році для підвищення рівня професійної компетентності вчителів планується продовжити роботу над проблемою “Формування в учнів свідомої мотивації здорового способу життя, збереження власного здоров’я та активної соціальної позиції” і направити діяльність МО на обмін досвідом успішної педагогічної діяльності шляхом відвідування уроків, створення портфоліо
1.    Організувати роботу з підвищення психолого-педагогічної, методичної та загальнокультурної компетентностей педагогів.
2.    Організувати роботу семінарів з представниками Центру здоров’я/
3.    Продовжити роботу з розробки методичного забезпечення навчального процесу.
4.    Стимулювати творче самовираження, розкриття професійного потенціалу педагогів у процесі роботи на семінарах та в творчих групах.
5.    Постійно виявляти, узагальнювати і розповсюджувати позитивний педагогічний досвід творчо працюючих вчителів.
6.    Створити мультимедійну бібліотеку  РМО.
7.    Створити портфоліо методичного об'єднання 2010-11 навч.рік.



Керівник РМО вчителів
 з Основ здоров’я                                                                 Будянська Л.Д.

Печать Опубликовано : 27.08.10 | Просмотров : 3581

Рекомендуем
Доступно только пользователям
Данная страница доступна только зарегистрированным пользователям !
С уважением администрация сайта Твое здоровье – образовательный сайт по предметам Основы здоровья и Основы Безопасности Жизнедеятельности.
 

Пользователь

Имя:
Пароль:
  • Выслать пароль ?
  • Регистрация
  • Статистика

     
    © 2017 tvoezdorovje.org.ua
    Все права на материалы, находящиеся на сайте www.tvoezdorovje.org.ua, охраняются в соответствии с законодательством Украины. При использовании материалов сайта, активная гиперссылка (hyperlink) www.tvoezdorovje.org.ua - обязательна!