Авторское право © WWW : Твое здоровье – образовательный сайт по предметам Основы здоровья и Основы Безопасности Жизнедеятельности
Перепубликация материалов,возможна только с устного или письменного разрешения Администрации сайта !
Название статьи , Опубликовано Статьи » Поурочное планировани » 5 класс » Урок 3. Фізична складова здоровя
25.10.16 00:28

Тема.   Фізична складова здоровя (8)                                             

Ріст і розвиток дівчаток і хлопчиків. Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків.

Мета:   ознайомити учнів з особливостями росту й розвитку хлопчиків і дівчаток; сформувати поняття рухової активності; пояснити вплив рухової активності на розвиток і здоров'я підлітків.
Тип уроку:   комбінований.

Зміст роботи

Перевірка домашнього завдання. Гра. Знайти зайве поняття, пояснити, чому воно зайве:
1)             ураган, повінь, авіакатастрофа, смерч;      *
2)             паління, нервовий зрив, наркотики, напад.
Слово вчителя. Процес росту й розвитку організму є трива­лим. У перший рік життя відбувається дуже інтенсивне зростання організму, що в наступні роки сповільнюється. У віці 10—11 років у дівчат і 13—14 років у хлопців відбувається стрімке прискорення темпів росту. Надалі зростання стає повільнішим. Ріст припиняєть­ся в дівчат у віці 18—20 років, у юнаків — 20—22 роки.
У процесі зростання людина розвивається не тільки фізично, але й духовно, інтелектуально, психологічно. Для нормального розвитку організму необхідно, щоб ці окладові гармонійно спо­лучалися. За умов сучасного рівня науки й'техніки обсяг занять у школі постійно збільшується; якщо додати до цього захоплення багатьох учнів комп'ютерами, музикою, іграми на приставках, то вийде, що сучасні школярі до 85 % свого часу проводять без руху. Так виникає гіподинамія.
Гіподинамія— зниження рухової активності. У разі гіподинамії зрбстання й розвиток людини сповільнюються, виникають різні захворювання, зменшується не тільки фізична, але й розумова працездатність.
Завдання.
1)             Наведіть приклади свого духовного, психологічного, інте­
лектуального розвитку, порівнюючи себе з учнями молод­
ших або старших класів. (Під час виконання цього завдання
можливі групові форми роботи.)
2)             Якими виростають діти з відставанням у розвитку: духов­
ному, фізичному, психологічному?
3)             Дайте рекомендації тим, хто:
-          забагато вчиться, проводячи більшу частину часу за партою;
-          тільки грає у футбол, дивиться спортивні програми й читає журнали про спорт.
URL / WWW
http://tvoezdorovje.org.ua/article/read/Urok_3__Fizichna_skladova_zdorovja.html